26 Aralık 2016 Pazartesi

                                                           YILBAŞI MAKYAJI 

Sizi de benim gibi şimdiden yılbaşı coşkusu sarmışsa ve bir makyaj tutkunuysanız şimdiden yeni trendleri takip etmeye başlamışsınızdır. Moda sürekli yön değiştirse de bazı şeyler hep aynı kalıyor. Düzgün doldurulmuş kırmızı dudaklar !
Genellikle smokey eye tercih edilse de ben yılbaşında daha sade ama ışıltılı gözleri seviyorum.Bu sene günlük makyajda bile kullanılabilen simli göz farları mesela ! .Hafif kontürlenmiş bir ten makyajı ile tamamlanan kusursuz bir makyaja ne dersiniz ?
Öncelikle günlük makyaj rutinimde kullandığım ürünleri kullanacağım.Sizde yılbaşını benim gibi evde geçireceksiniz sizin için gayet yeterli olacaktır.



Real techniques sünger, max factor primer, maybelline kapatıcı, loreal true match fondöten

Bazınızı ellerinizle dağıttıktan sonra ıslak süngerinizle fondöteninizi uygulayın.Göz altınıza hafıf bir aydınlık katan kapatıcınızı uyguladıktan sonra pudranızla hafifçe sabitleyin.
Daha sonra kontürleme ve yüz aydınlatma için size önerim Sleek kontür paleti. Soğuk küllü kontür rengiyle beyaz tenlilerde leke gibi durmayacak kontür pudrası arıyorsanız size uygun fiyatlı en iyi önerim bu olabilir. Aydınlatmayı abartmak isteyenler için de pastel likit aydınlatıcıyı süngerle dağıtarak kontür paletindeki aydınlatıcıyla sabitlemelerini önerebilirim :)



Gelelim kırmızı dudaklara.. Önce dudaklarınızı kapatıcı ile nötrlemenizi ardından kırmızı kaleminizle çerçeveleyip içini doldurmanızı tavsiye ediyorum.Aksi takdirde sürekli yenilemeniz gerekebilir.Ruj içinse Rimmel london 'dan 810 numara tabiki de. Bu ruj daha çok ıslak görünümü sevenler için ama istemezseniz pudra ile matlaştırabilirsiniz.





Tırnakları atlamak olmaz tabi. Koyu kırmızı üstüne glitter içeren oje serisi çıkarmış H&M. Hemde ikili pakette. Ben önce koyu kırmızı ojeyi sürüp üstüne bir kat simli oje sürüyorum ve 3 4 gün kalıyor. Tek katta rengini belli eden ojeler olduğu için kat kat uygulamanıza gerek yok :)








Gözleri daha sade bırakmaktan yanayım. Essence 'in tekli farlarını çok kaliteli buluyorum. Tüm göz kapağınıza uygulayın ve Maybelline'nin akmayan kurumayan ve kolay uygulanabilen eyeliner'ı ile ince bi eyeliner çekin. Beğendiğiniz bir rimelle dolgun kirpiklere kavuşun.

essence tekli far 18 , maybelline siyah eyeliner 

İşte benim yılbaşı makyajı önerim bu şekildeydi hepinize mutlu yıllar :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder